Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

Καλημέρα


είμαστε καλά και το αυτό επιθυμούμε και δι' υμάς. Εάν εξαιρέσεις μια γαστρεντερίτιδα της ορίτζιναλ Νερίνας και ένα δεξί ραγισμένο χέρι -σε νάρθηκα με τις υπογραφές του, με τα όλα του- της Νάσιας, η ζωή στο σπίτι ακολουθεί τους συνηθισμένους της ρυθμούς. Οσονούπω ξεκινά και η παρασκευή -με μικρό "π"- των μελομακάρονων, δεχόμεθα δηλαδή ακόμα παραγγελίες και ενημερώνουμε ότι οι ήδη υπάρχουσες έχουν προσμετρηθεί στο τελικό αριθμό μελομακάρονων. Εάν μπορέσουμε να βρούμε και τα απαραίτητα για τη διανομή περιστέρια -τουτέστιν αρκετά μπρατσωμένα και χωρίς λιχούδικες τάσεις- θα τα παραλάβετε και εγκαίρως.

Όμορφη μέρα να έχουμε όλοι μας





17 σχόλια:

tassoula είπε...

Ευχομαι τα κορίτσια να είναι καλύτερα και να χαρούν τα μελομακάρονα!!!
Καλημέρα και φιλάκια!
Υ.Γ. περιμένω το περιστέρι μου!!

Mh Xeirotera είπε...

Efxome ola kala :)

Kalh arxh me ta melomakarona... you can do it!

Μαριλένα είπε...

Πέρσυ τέτοια εποχή, δεξί επανακάταγμα της Ραφαηλίας χέρι.

Ευτυχως, ειναι παιδιά και τα κοκκαλα κολλούν γρήγορα.

Περαστικά σας :))))

TzinaVarotsi είπε...

Περαστικά στα κορίτσια σου!!
Τώρα που είπες μελομακάρονα, μήπως να τα έφτιαχνα κι εγώ απόψε;...θα δώ...

ZouZouna είπε...

Καλέ, περαστικά σας, να έρθω να βοηθήσω στα μελομακάρονα. Τα πολλά χέρια στη δουλειά λέει η παροιμία. Γράμμα, γράψατε του Αη Βασίλη? Δεν βλέπω.... φιλιά

Manos S. είπε...

Μια χαρά...όπως κάθε μέρα είστε. με τις γαστρεντερίτιδες σας, τα ραγίσματα σας...καθημερινά γεγονότα μιας νορμάλ οικογένειας!!! :)
ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!! :)
Kαλημέρα!!

Υγ προλαβαινω κι εγώ για παραγγελία...και αναλαμβάνω μεταφορά σε 2-3 εδω μέσα ΔΩΡΕΑΝ!!! :)

nyctolouloudo είπε...

πολλά πολλά περαστικά στα κορίτσια γιατί είναι μικρά και θέλουν πολλή στοργή και αγάπη!!

μέσα στο πρόγραμμα όλα!
εκτός προγράμματος, θα ήταν άμα έσπαζες εσύ κάποιο πόδι ή χέρι (το δεξί πχ...στο μέλλον το περιμένω και αυτό)
περιμένω με τα ΕΛΤΑ και τα τσουρέκια..!
όχι, δεν θέλω μελομακάρονα ούτε κουραμπιέδες γιατί θα έρθουν σκόνη.
ευχαριστώ!!!!!!!!!

Μαριλένα είπε...

(την αρπάζει από τα μούτρα) Με το μπαρδόν κιόλας, αλλά λείπεις 15 μέρες από τα blogoδρώμενα και δεν έχεις ετοιμάσει ούτε τα μελομακάρονα?
Πες με τουλάχιστον ότι διάβαζες τπτ καλό, διότι κι εγώ όταν με πιάναν τεμπελιές στη δουλειά σε γαστρεντερίτιδες το απέδιδα.

Περαστικά στις κούκλαι (εκατό χιλιάδαι δίσκοι)

Ανώνυμος είπε...

Και πάνω που ετοιμαζόμουν -με περισσό θράσος είναι η αλήθεια- να έμπω στο blog σου και να αφήσω σχολιάκι-copy από τις αγαπημένες φράσεις της μάνας μου "ε, έχεις καταντήσει αηδία πια"!!
Αλλά ατύχησα!
Να συμφωνήσω εδώ με τη Μαριλένα, ότι τουλάχιστον τα μελομακάρονα περιμέναμε να τα έχεις τελειώσει!
Καταλαβαίνω ότι τα "ευτυχή" γεγονότα των τελευταίων ημερών σε έβγαλαν από το πρόγραμμα! Επίσης, επειδή κι εμείς εδώ περνάμε τη μικρή μας προσωπική, επαγγελματική και οικογενειακή κόλαση, μήπως θες, όπως λεν και τα μικρά, να γίνουμε φίλες; :-)
Τα φιλιά μου και τη συμπαράστασή μου

just me είπε...

Περαστικούλια σας, μικρές μου (και στις τρεις!)
(επειδή αντιλαμβάνομαι ότι οι συνθήκες που επικρατούν στο εργαστήρι της Mrs Santa είναι περίπου "έκτακτης ανάγκης", αποσύρω τη λιχούδικη απαίτησή μου για μερίδιο στα μελομακάρονα. Τι να κάνω, θα ανασκουμπωθώ η ανεπρόκοπη και ό,τι βγει βγήκε _άντε μπορεί και να σας ενοχλήσω για καμιά συμβουλή over the kettle!)
Καλημέρες και φιλιά!

MenieK είπε...

περαστικά σας κόρες :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Περαστικά των παιδιών, καλή επιτυχία στα μελομακάρονα.
Απόψε λέω κι' εγώ να φτιάξω, για τον παππού μας που φεύγει το Σάββατο.
Ε, να του δώσουμε για το καλό...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

m00nchild είπε...

Φυσιολογική η κατάσταση δηλαδή εκεί! Περαστικά μωρε :)
Εγώ έχω υποσχεθεί μπισκοτοελατάκια στον μικρό αλλά όλο την σκαπουλάρω...θα τα έχει όμως πριν το σ/κ! ΝΑ ΠΕΡΝΆΤΕ ΚΑΛΆ

giota persis είπε...

Καλημερα ελπιζω να ειστε καλυτερα Περαστικα και απο εδω

Το θετικο ειναι τοι δεν το βαζετε κατω Τα μελομακαρονα θα γινουν ...
Φιλια πολλα

mimikaki είπε...

Εμείς εδώ ούτε φτιάχνουμε αλλά ούτε τρώμε μελομακάρονα (μακάρονα σκέτα ναι!)...Το κάνετε εσείς για εμάς όμως!!!
Περαστικά σας και πάλι...
Φιλάκια.

kiki είπε...

Περαστικά στα κορίτσια και καλή επιτυχία με τα μελομακάρονα.

aspasia είπε...

Περαστικά και πάλι! Δεν μπορεί! Τόσες φορές που τα΄παμε θα πιάσουν οι ευχές!!!
Αλήθεια προσμετρήσατε και την δική μου παραγγελιά στα μελομακάρονα? Αν δε απατώμαι ήμουν και η πρώτη που έδωσα παραγγελία! Επειδή δεν εμπιστεύομαι τα ταχυδρομικά περιστέρια γιατί είναι πολύ λιχούδικα, εάν μάλιστα κρίνω από τις δεκαοχτούρες που κατακλέβουν το φαγητό των γατοπαίδων μου στο μπαλκόνι καθημερινά, σκέφτομαι να στείλω τον Χιόνη που είναι δοκιμασμένα μίζερος στο φαγητό! Ευκαιρία να γνωριστεί και με τον Μαντου και να ανταλλάξουν απόψεις περί στείρωσης...