Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Προσοχή το post περιέχει διαφημιστικό μήνυμα. Διαβάστε το!!!!


(Διότι εάν δεν παινέψεις το σπίτι σου, πως θα παινέψεις το ξένο;)

Το ανήψι μου -επιλεγόμενο και "αίμα μου"- (όπου "ανήψι μου και αίμα μου" αυτό που κρατάει αυτήν την γλύκυτατη αλλούτελα φιγούρα -δυστυχώς- που έτσι για να ξέρετε είναι ο Ερμής) ασχολείται εκτός των άλλων και με τη συγγραφή βιβλίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Έτσι κατευθείαν από την παραγωγή, φρέσκο ολόφρεσκο βιβλιαράκι, μετά μουσικής παρακαλώ, με τάσεις επιμορφωτικάς πολλαπλών επιπέδων- αφού και διαβάζεται και χορεύεται- το τελευταίο πόνημα του και σε πρώτη παρουσίαση στο χώρο των blog παρακαλώ- εδώ μπαίνει το αρμόζον ταρατατζούμ: "Ταρατατζούμμμμμμ", το έβαλα- το εξασφαλίσαμε για σας και σας το παρουσιάζουμε:

Μια γιορτή στη γειτονιά του Ήλιου

της Ελένης Πιτσιδοπούλου

Εικονογράφηση: Γαρυφαλιά Λευθέρη

Εκδόσεις: ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ Θεσσαλονίκης


Με φιλική συμμετοχή ο Χάρης Κατσιμίχας έγραψε τη μουσική για το «Το τραγούδι των πλανητών». Οι στίχοι - που τα παιδιά θα μάθουν αμέσως - λιτοί, ευχάριστοι αλλά και επιστημονικοί είναι γραμμένοι από τον φυσικό (M.Sc.) Σίμο Οικονομίδη. Η ενορχήστρωση του Δημήτρη Μπασλάμ δημιουργεί μια πραγματικά «διαστημική» ατμόσφαιρα.

περισσότερες πληροφορίες στο site του Πλανηταρίου Θεσσαλονίκης

12 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Καλά που ενημέρωσες - θα το βάλουμε στη λίστα με τα ψώνια και τα δώρα μας! (κι όταν το διαβάσουμε θα σας πούμε τη γνώμη μας ;) )

Καλημέρα :))

just me είπε...

Η Μικρή Μου Πριγκίπισσα, η βαφτιστήρα μου, σχεδόν πέντε, θα το έχει αύριο κιόλας, ως προκαταρκτικό χριστουγεννιάτικο δώρο (μπορεί και ως μόνο, γιατί η μάνα της αποφάσισε να της κάνει ασκήσεις λιτότητας).

Σας φιλώ, ωραίες της ευρύτερης οικογένειας (πότε να περάσω για κανα μελομακαρονάκι, εγώ δεν ανασκουμπώθηκα ακόμη).
:)

Manos S. είπε...

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ;;;; ΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΣ ΝΕΡΙΝΑΣ!!! :)

MenieK είπε...

είστε χαρισματική και ταλαντούχα οικογένεια τι να πω??? Συγχαρητήρια... Θα το προπαγανδίσω, καθώς εμείς πια δεν έχουμε κανένα πιτσιρίκι προσχολικής ηλικίας... έχουμε αρχίσει να έχουμε γαϊδάρια τελειο και μετασχολικής ηλικίας (άσε πίκρα!!)

Greca είπε...

οουου και έχουμε πολλά πιτσιρικια!!!!

να'σαι καλά!!!!


καλησπέρεςςςςς

nyctolouloudo είπε...

έχεις να μου δανίσεις κανένα παιδάκι για να το διαβάσω;
έτσι για μερικές ημέρες και μετά να το ξαναπάρεις(ευτυχώς)πίσω.

Μαριλένα είπε...

Μπασλάμ good, ένα παιδικό cd με ένα ληστή?δράκο? δικό του good, Κατσιμίχας σε ένα πάλι παιδικό, την αγέλαστη πολιτεία επίσης καλός, η ανηψιά είναι εκ των πραγμάτων καλή ως ανηψιά, θα διαβάσουμε κ θα επανέλθουμε.

giota persis είπε...

Ξερω εκανα μερες να ρθω....

το γιατι στο αφηνω σαν ασκηση Ξερεις τι γκαντεμια εχω τις μερες των γιορτων χεχεχεχεχε ηρθαν ολες...

Ευτυχως τωρα καλυτερα τα πραγματα

Κι εγω περναω να αφησω ολοψυχα τις ευχες μου απο νωρις ( γιτι με μενα ποτε δεν ξερεις)

Τις καλυτερες ευχες μου σε Σενα στον τεχνοφρικ, στην Νασια στην Νερινα στον Μαντου και σε ολους οσους αγαπατε!
Χαρουμενες γιορτες...ευτυχισμενες

Μελομακαρονα πως πανε?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Συγχαρητήρια για το ανήψι
κι' αίμα σου!
Με τέτοια θεία μπορούσε το παιδί να μην εκδηλώσει το συγγραφικό του ταλέντο...

ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Greca είπε...

Ευτυχισμενα Χριστουγεννα περασα να σου ευχηθώ!!! τις καλυτερες ευχες μου για τουτες τις μερες!!! για σενα και την οικογένεια σου!!!
σας φιλώ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με πολυ χαρουμενη γιορτινη ατμοσφαιρα και μπολικα μελομακαρονα : )))

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Σας ευχαριστώ για τη στήριξη στο "αίμα μου" και για τις ευχές σας. Χρωστούμενα του 2007 με κρατάνε μακρυά από το μπλογκ. Αλλά μη βιαστείτε να χαρείτε θα επιστρέψω χειρότερη...
όμορφα να περνάτε