Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007

Post υπ' αριθμ.301 παρακαλώ




(πίσω Λεωνίδα και σε έφαγα)

Ο χρόνος πλησιάζει στο τέλος του και εγώ οφείλω στη giagiaduck (το ξενιτεμένο μου) και στη Meniek (το ιωμένο μου γαυράκι) απάντηση σε πρόσκληση για μπλογκοπαίγνιον και εμείς χρέη δε θέλουμε να έχουμε, ή τουλάχιστον μας αρκούν τα χρέη μας στις τράπεζες ελληνικές και ξένες, ώστε να μη θέλουμε να έχουμε και στη μπλογκόσφαιρα, στην οποία ως γνωστό καλύτερα να σου βγει το enter του πληκτρολογίου παρά το όνομα, εάν και τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, ίσως συμφέρει το όνομα, καθότι ένα που έτσι και φύγει για επισκευή ο φορητός ποιος ξέρει πότε θα τον ξαναδώ και δύο αποδεδειγμένα έτσι και σου βγει το όνομα στη μπλογκόσφαιρα σε γράφουν μέχρι και εφημερίδες άμα λάχει. Τέλος πάντων εμείς ως μπλογκ είμαστε άνθρωποι των θεσμών, δεσμών, αξιών και παραδόσεων και έτσι λέμε να το εξοφλήσουμε το χρέος και να κρατήσουμε και το enter του πληκτρολογίου μας στη θέση του.

Λοιπόν, εάν κατάλαβα καλά, πρέπει να απαντήσω στο ερώτημα "που θα ήθελα να δω γραμμένο το όνομα μου". Ευρίσκομαι λοιπόν στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω, ότι εγώ το έχω δει γραμμένο το όνομα μου εκεί ακριβώς που θα ήθελα να το δω και μάλιστα δύο φορές. Και ότι από τη φορά που πρωτογράφτηκε μέχρι σήμερα, το βλέπω συχνά πυκνά σε διάφορες εκδοχές εντύπων, μα πάντα στην ίδια θέση, η οποία ειρήσθω εν παρόδω ήταν και είναι η μόνη θέση που ήθελα να δω γραμμένο το όνομα μου.

Τι εννοώ; Είναι η μόνη σωστή απάντηση στο ευθύ, αδιάπραγμάτευτο και με ελαφρώς αγενή τρόπο διατυπωμένο ερώτημα διαφόρων δημοσίων και όχι μόνο εγγράφων που αφορούν στα δύο σκασμένα μου. Ποιος ερώτημα;

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΗΤΡΟΣ:ΝΕΡΙΝΑ
Ναι εγώ είμαι η "μητρός" και επίσης και εγώ και το όνομα μου δηλώνουμε επισήμως και με όση εντιμότητα δηλώσεων και προθέσεων μπορεί να έχει κανείς σε αυτό το χώρο, ότι αυτή είναι η μόνη θέση που θέλουμε να βρισκόμαστε και εγώ και το όνομα μου εννοώ, από τη πρώτη στιγμή και για όλες τις επόμενες που θα έρθουν.


22 σχόλια:

kerasia είπε...

Εις το όνομα της μητρός, λοιπόν!!
Καλά Χριστούγεννα οικογένεια :)

Manos S. είπε...

ΑΞΙΑ ΑΞΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Kάτι τέτοιες σαν και σένα χαλάνε την πιάτσα!

:))))

νατασσΆκι είπε...

Μπράβο Μάνα!
:))

Καλά Χριστούγεννα, να περάσετε αυτές τις μέρες όσο πιο όμορφα γίνεται.

Καλημέρα, φιλιά πολλά
:))

Alkyoni είπε...

να τα πούμε να τα πούμε;;
Καλές γιορτές και πάντα ευτυχισμένοι
labels: εορταστικά
φιλιά
:)

just me είπε...

Να χαίρεστε, λοιπόν, το όνομά σας, τα "σκασμένα" σας, τον τεχνοφρικ σας, τον Μαντού σας, τους γονείς σας, τ' αδέλφια και τ'ανίψια σας, τους φίλους σας, το μπλογκ σας και όποιον και ό,τι άλλο σας κάνει αυτό που είστε και αυτό που μας προσφέρετε απλόχερα, Κυρία μου.

(Κυρία αδιαπραγμάτευτα, αλλά να θυμάσαι ότι για μένα είσαι -και- η Νεράιδα μου!)

Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά, με όλη μου την αγάπη!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά! Καλές γιορτές σε σένα και στην οικογένειά σου Νερίνα μου. Φιλιά!

Mh Xeirotera είπε...

Kala Xristugenna... me fos apo panselino, monopetro, asteri :)

nyctolouloudo είπε...

πας καλά που θα χαρώ για τον '' σκασμένο μου;''
ακόμα και σήμερα (χθες ήταν) είχα μεγάλη όρεξη να τον καρυδώσω...
- έλα μανάρι μου να πάμε για καφέ..
-όχι το μανάρι..
-έλα μανάρι μου να πάμε στο καινούργιο εμπορικό κέντρο για να το δούμε..
-όχι το μανάρι...
-έλα μανάρι μου να κάνεις ένα μπάνιο γιατί βρωμάς...γιορτές έχουμε!
-όχι το μανάρι..
έλα μανάρι μου να σου δείξω τις καλοκαιρινές μου φωτογραφίες..
-όχι το μανάρι...
-έλα μανάρι μου να σου δώσω λεφτά να πάρεις μετά τις γιορτές κάτι που σου χρειάζεται..
-όχι το μανάρι...
-εμένα μανάρι μου, θα μου κάνεις με τις εκπτώσεις ένα δωράκι;
-όχι το μανάρι...

καλές γιορτές με όλους που αγαπάς!

αμμος είπε...

Καλά Χριστουγεννα και στη μαμά και τις κόρες!

MenieK είπε...

η αλήθεια είναι οτι δε θα μπορούσες να γράψεις κάτι διαφορετικό... σ' ευχαριστώ για την ανταπόκριση και ειλικρινείς ευχές για όσα ποθείς για την πανέμορφη οικογένειά σου

melomenos είπε...

να τις χαίρεσαι

καλά σου Χριστούγεννα!

Μαριλένα είπε...

εύχομαι στη φιλέναδα, τον άνθρωπο, μα πάνω απ' όλα τη μανούλα Νερίνα (:-p), χρόνια πολλλά, να τους χαίρεστε κ να σας χαίρονται,
την αγάπη μου,
Μαριλέ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

...το εκ της μητρός εκπορευόμενον... το συν μητρί και θυγατρί..
:-))
Κι' εσείς διπλά τα έχετε τα ονόματα...σαν εμάς...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

industrialdaisies είπε...

Το απόλαυσα το κείμενό σου Νερινάκι, καταπληκτικά γραμμένο κάτι που άλλοι έχουν συνηθίσει να βλέπουν σαν το πιο απλό και ανάξιο προσοχής πράγμα. Χρόνια καλά κι ευτυχισμένα από εμένα. Φιλιά! :)

dodo είπε...

Να χαίρεσαι το "όνομά" σου- γιορτάζεις κάθε ημέρα!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Γενικό
Καθυστερημένα, αλλά όχι και άκαιρες, οι ευχές όλων μας για όλους σας. Όπου "ευχές" ότι εσείς ονομάζετε έτσι, εμείς απλά προσθέτουμε τις ανάσες μας στις δικές σας, μιας και τίποτα άλλο δεν έχουμε να σας δώσουμε.
(Για το τυπικό: Για την καθυστερημένη μας απάντηση φταίει ο τεχνοφρικ και στερούμενος τόνου για τους γνωστούς λόγους, χορηγός της οικογένειας, ο οποίος όντας σε άδεια, έχει γονατίσει το ιντερνετ της οικογένειας, κατεβάζοντας την Άρτα και τα Γιάννενα, έτσι για να έρθει να ολοκληρωθεί το πνεύμα των γιορτών, το δικό του πάντα, γιατί το δικό μας μη σας πω πως σκέφτεται να τον βάλει να το ολοκληρώσει)

Ανώνυμος είπε...

Καλώς σας βρήκα και εσάς και την απάντηση στο παίγνιο, για την οποία ευχαριστώ και υποκλίνομαι.
Τις ευχές μου, τις αγκαλιές μου και τα φιλιά μου (παραγγελιά για καλούδια αεροδρομίου δεν μου έστειλες, αλλά εγώ ένα κουτάκι σοκολατάκια marzipan -αδυναμία μου-τα έφερα!)

o είπε...

με εντιμότητα επίσης -
απαντώ πως με πείθεις.

(πολύ καιρό τώρα)


Ευχές.

Μαριλένα είπε...

Ομολογώ, δε διαβασα (αργότερα).

Περιμένει επειγόντως το Ραφάκι για μπανιο και γραφω γιατι θελω οπωσδήποτε να αφήσω ΤΩΡΑ τα φιλιά μου, τις ευχές μου, το χαμόγελο μου, για ό,τι ακολουθησει, σε όλους σας :)))

Ανώνυμος είπε...

μια καλη χρονια να εχετε...το 2008 να φερει ο,τι επιθυμειτε!!!

giota persis είπε...

Στη μαμα νερινα Με αγαπη