Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2007

Τη παγκοσμιοποίηση μου μέσα


Αυτό που άμα δεν φτιάξει ο καιρός στην Ευρώπη εγώ φορητό δε βλέπω, πως να το εκλάβω η α- φόρητος τύποις και ουσία κόρη (αυτό τύποις μόνο, το "κόρη" εννοώ, μην αρχίσουμε και δουλευόμαστε και μεταξύ μας τώρα); Φήμες ότι το φορητό μου συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των προς εκποίηση ή εκποιηθέντων οικοσκευών του τέως με τον παραπλανητικό (λέμε τώρα) χαρακτηρισμό "ασημένιο δοχείο νυκτός, κοινώς ασημένια πάπια, ελέγχονται από τις αρμόδιες αρχές. Κάτω Ρώσοι ευγενείς τα χέρια από την οικοσκευή μου!!!!!!

Το άσμα

Έχω ένα παπάκι να μου κάνει πα,
να μου κάνει πα, πα, πα.............

*Μόνο που στη προκειμένη περίπτωση το "πα, πα, πα" το κάνουν οι Γάλλοι.

4 σχόλια:

tsopanis είπε...

Μην αγχώνεσαι, κάναμε σαν κυβέρνηση ένσταση στον δημοπρατικό οίκο. Τους στείλαμε και εξώδικα.:P

Θα το πάρεις πίσω το καβουρδιστίρι (ουπς σόρυ,,, πάπια)..

Αν όμως το παγκοσμιοποιημένο σύμπαν συνομωτήσει και δεν το πάρεις τελικά, τουλάχιστον θα τραγουδάς στον ίδιο σκοπό...:πα πα, πα πα/ παπα(λα) ο φορητός...

kerasia είπε...

Εχω ήδη εφεύρει τη λέξη για σένα. Κυκλοφορείς laptopless...

Ανώνυμος είπε...

Υπομονη Υπομονη σε μας !Μεχρι τοτε που θα ρθει η παπια. Καλο βραδυ

Γιωτα

Mh Xeirotera είπε...

Telika to fenomeno tu thermokipiou isos apodixthei sotirio gia sena. Ouden kakon pu lene... :)

@kerasia: na katoxiroseis th mitrotita ths lekseos... ektakth!