Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Ένα ποίημα, το άλογό μου για ένα ποίημα

Η stardustia με προσκάλεσε σε μπλογκοπαίγνιο - αντίστασης ενάντια σε όλα αυτά που ευτελίζουν τελευταία τη ζωή μας, ή που τουλάχιστον έχουν αυτόν τον σκοπό. Και άργησα λιγάκι, επειδή ακριβώς είναι τόσα αυτά που θα μπορούσα να ξεδιαλέξω και ενώ είχα πια σχεδόν καταλήξει σε δύο και απλά περίμενα την έγκριση για να δημοσιεύσω το ένα από τα δύο ποιήματα, σήμερα πριν λίγο ,συμμαζεύοντας τη βιβλιοθήκη των σκασμένων, βρήκα το τετράδιο ποιημάτων της Νάσιας και ξαφνικά θυμήθηκα το πρώτο ποίημα της Νάσιας που αποτελεί και το μανιφέστο της, εάν μπορεί να το γράψει κάποιος αυτό για ένα ποίημα παιδιού. Και ακόμα θυμήθηκα πόσο ηλίθια είχα αισθανθεί όταν το πρωτοδιάβασα...

Η ΖΩΗ ΜΟΥ

1. Έχω μια ζωούλα τόσο καλή
όπως κάθε παιδί

2. Την αγαπώ και τη φροντίζω
κάθε μέρα καλιμέρα της λέω
και την αγάπώ
κι όταν κλαίει κλαίω

3. Θέλω να την έχω
και να χαμογελώ και να τρέχω.

4. Να μου είναι καλά
και τη θέλω να γελά

5. ΠΡΕΠΕΙ να την έχω
και να με έχει
και να είμε ευτιχυσμένη..

Υ.Γ. Όπως πάντα, όταν δημοσιεύω κείμενα της Νάσιας, έτσι και σε αυτό δεν διόρθωσα τα ορθογραφικά λάθη της. Σε αυτή δε τη φάση είμαι και ιδιαιτέρως περήφανη για αυτήν. Το μωρό μου είναι σχεδόν άψογο. Βέβαια συνεχίζει να με εκπλήσσει το γεγονός ότι συνεχίζει να παραμένει ανορθόγραφη στις συνηθισμένες, να το πω, λέξεις, σαν το "καλημέρα".


Έτσι λοιπόν

Καλιμέρα σε όλους μας

25 σχόλια:

Mh Xeirotera είπε...

Ταίλιο

:)

Ανώνυμος είπε...

μόνο για την ορθογραφία είστε υπερήφανη;

το 4. υποκαθιστά μήνες "γνωσιακής ψυχοθεραπείας"

(σας παραπέμπω στο σημερινό ποστ της Μαριλένας)

Μαριλένα είπε...

Το μικρό δεν είναι σχεδόν άψογο, είναι άψογο.
Holly, είδες που μας έβαλε κ Hopper η Νερίνα, ε?

Ανώνυμος είπε...

@Μαριλένα
το είδα :)

αλλά ντράπηκα να πω και γι' αυτό!

Επίσης περιμένω να δω με ποιό βιβλίο θα "παίξει" και αν θα είναι Ροθ :))

Νερίνα, για εσάς μιλώ μέσα στο μπλογκ σας!

Καλή σας ημέρα.

just me είπε...

Καλισπέρα, μικρές μου και μεγάλες ποιήτριες!

(Κι επίσης, just for the record, χθες "συμμαζεύοντας" τα Πρόχειρά μου στο μπλογκ, βρήκα ένα μισοτελειωμένο ποστ με αφορμή αυτόν ακριβώς τον πίνακα του αγαπημένου μου -μας;- Hopper, που τον είχε πρωτοδεί και αγαπήσει παλιότερα που μου είχες στείλει έναν άλλο του, για να γράψω ένα ποστ στο πλαίσιο ενός άλλου μπλογκοπαιγνιδιού!)

Σας φιλώ

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

@ Κωνσταντίνε το σχόλιο σου ήταν ένα από τα σχόλια που απόλαυσα.
Η κάρτα γραφικών του φορητού μου αργά μα σταθερά την κάνει από τον φορητό. Η οθόνη έχει γεμίσει γραμμούλες και χρώματα που όσο πάνε πληθαίνουν. Έτσι όταν άνοιξα να διαβάσω τα σχόλια τη λέξη ταίλιο, τη διάβασα τίλιο. Και ήρθε το ερώτημα: "τι εννοεί ο ποιητής;". Πέρασα ένα πρωινό να το σκέφτομαι, μέχρι που άνοιξα τον άλλο υπολογιστή και το μυστήριο λύθηκε.
Καλή σου μέρα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

@ Holly από τη μέρα που εγώ κι αυτή αποκτήσαμε πρόσωπα, απόκτησε πρόσωπο και η εικόνα "χαρά της ζωής".

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Σχεδόν άψογο Μαριλένα, είμαι μάνα με απαιτήσεις εγώ, έχει περιθώρια βελτίωσης, τώρα προς ποια κατεύθυνση μη με ρωτήσεις...:))))
Καλιμέρα σου

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

@ Ο Hopper από την πρώτη στιγμή που είδα έργο του λειτουργησε για μένα όπως εκείνα τα χαζά τεστ που σου λένε διάλεξε μια εικόνα για να σου απαντήσουν μετά τι τύπος γυναίκας είσαι.
Στο μπλογκ, όσες φορές έχω επιλέξει μια εικόνα του, χωρίς να ξέρω το γιατί πάντα και μετά μόλις τη δω μαζί με το κείμενο και με το πως νοιώθω ανακαλύπτω ότι αυτός είναι το κείμενο.
Μη με ρωτήσετε γιατί δε ξέρω...

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Just me, μου, καλιμέρα, καλιμέρα, καλιμέρα
ΧΧΧΧ

Μαριλένα είπε...

Θα μου τις φιλησεις;
Θα τους δώσεις παγωτάκια από μενα;
και τελος
θα κρατήσεις τα παγωτίσια κεράσματα ΜΟΝΟ απο μενα;
(τουλάχιστον τις e-παραγγελίες;)
xx στις δυο σου και στις άλλες δυο :)

giota persis είπε...

Καλιμερααααα
Καλο μινααααααα! συμπαρασταση στη Νασια

Φιλια πολλα πολλα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΠΡΕΠΕΙ να την έχω/χουμε
και να με/μας έχει
και να είμε/μαστε ευτιχυσμένη/νοι..

Μόνο από μικρά παιδιά επιβεβαιώνουμε αλήθειες και πράγματα που γνωρίζουμε αλλά τα προσπερνάμε...

ΝΑ ΜΟΥ ΤΗ ΦΙΛΗΣΕΙΣ!!!!

ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΗΝΑ ΚΙ' ΟΜΟΡΦΟ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

MenieK είπε...

Και το όσκαρ του μπλογκοπαίχνιδου πάει στην..... Νερίνα!!! best choice ever...

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικό ποίημα!!!
Πάνω στην ώρα!
Τι φοβερή ικανότητα που έχουν τα παιδιά να εκφράζονται τόσο απλά και εύστοχα, όμως ε?
Ισμήνη

Ανώνυμος είπε...

ειναι τοσο ομορφο ποιημα!!!

δεν βρισκω τι αλλο να πω...πολυ ομορφο!!!

Mh Xeirotera είπε...

Hello :)

nyctolouloudo είπε...

Μακάρι να μπορούσα να γράψω και εγώ έστω και ένα ποίημα!
μιά χαρά κορίτσι έχεις.

Καλό μήνα και πολλά φιλιά στις κόρες!

Stardustia είπε...

Είναι υπέροχο, Νερίνα μου, πραγματικά πρέπει να είσαι περήφανη...

πες στη μικρή σου... ανορθόγραφη ποιήτρια ότι και ο Μποστ ανορθόγραφος ήτανε, αλλά τι διαμάντια δημιούργησε!!!


φιλιά πολλά πολλά

εστω και τόόόόσο καθυστερημένα!

nerina jr είπε...

Ωραίο το ποιηματάκι Νερίνα.

nerina jr είπε...

Πολύ αισιόδοξο το βρίσκω, για τα γούστα μου και γι'αυτό μάλον δεν θα το ξναδιβάσω. Και όσο για το προηγούμενο μου σχόλιο είχα τις καλές μου. Και άμα θύμωσες δε φταίω, σου είπα είχα τις καλές μου.

Μαριλένα είπε...

Προς Νερίνα μεγάλη μετά φόβου της Νερίνας μικρής:
Βρε Νερίνα (μεγάλη) μήπως να το κατεβάσεις αυτό το ποστ διότι το μεγάλο μικρό το κόβω αρκετά τσαντισμένο?
Νερίνα μικρή και για τα δικά μου γούστα παραήταν αισιόδοξο, είναι μικρή παιδί μου η μικρή δεν ξέρει από τις δυσκολίες της ζωής, μην τη συνερίζεσαι.
(με ποιον να πας κ ποιον ν' αφήσεις έχει γίνει αυτό το μπλογκ, ισορροπίες του τρόμου..)

giota persis είπε...

Να αφησω ενα χικ και την αγαπη μου σε ολους σας απο ολους μας

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera ki apo mena ki ap' to koskino :)

Ανώνυμος είπε...

Αποκωδικοποίηση....: σιωπής, ψυχής, θρησκειών, μυθολογιών,....
Σχηματοποίηση λόγου ("ποιημάτων" μου), θεογονία, κοσμογονία,....
Γεια....
URL : www.siopi.gr
( ....βρες τη ''σιωπή'' -σου...,
αποκωδικοποίησε
τον κωδικοποιημένο λόγο -τους...,
μα με αφετηρία τον αυτοσεβασμό...,
κι η νίκη θά 'ν' δικιά -σου.... )