Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

Λέξεις από "εφ"


Το γεγονός συνέβη νομίζω το Σεπτέμβρη και τότε το είχα γράψει σε ένα φόρουμ. Το ξαναθυμήθηκα σήμερα που πήρε τηλέφωνο η λογίστρια μας για να μου πει να πω στον καλό μου να αρχίσει σιγά σιγά να προετοιμάζεται για τη φορολογική του δήλωση και είπα να το μοιραστώ και μαζί σας. Έγραψα λοιπόν τότε:
"Ισμήνη (φίλη συνομιλήτρια) μη λες τη λέξη εφορία και περιμένει ο καλός μου το εκκαθαριστικό, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να ακούει ή να διαβάζει λέξεις από "εφ". Προχθές εκεί που κουβεντιάζαμε σε κάποια στιγμή λέω "..... εφόσον η Νερίνα...." και τρομαγμένος μου λέει "που είναι;", εγώ νομίζοντας ότι εννοεί τη Νερίνα, του απαντάω "στο δωμάτιο", "ποιο δωμάτιο;" ρωτάει τρομαγμένος, "τη Ν.Δ." του λέω (το μπλε δωμάτιο ντε, πονεμένη ιστορία, αλλά στο σπίτι μας έχουμε ένα δωμάτιο σαν περίπτερο της Ν.Δ., καθότι άλλο μπλε ζητήσαμε, άλλο μας δώσανε, για την ακρίβεια και με δεδομένο ότι βάφτηκε μεσούσης της προεκλογικής περιόδου, μας δώσανε κατά λάθος τις αποχρώσεις του μπλε που είχανε για το βάψιμο περιπτέορυ της Ν.Δ.), "κάνουμε και χιούμορ, μου λέει, με το πόνο του άλλου;" "ποιό πόνο του λέω;" "του εκκαθαριστικού" μου απαντάει. Εγώ ακούω του καθαριστικού και από εκεί και πέρα τύφλα να έχει ο Ιονέσκο συνεχίζω λοιπόν και του λέω "που τα κάνει αόρατα". "Καλά μου λέει κορόιδευε εσύ, αλλά τόσο που θα είναι θα γίνουμε εμείς αόρατοι". Εγώ πια δεν έχω επαφή και του απαντάω "εν οίδα ότι ουδέν οίδα". Εκεί μπαίνει η Νάσια και λέει "Ναι μπαμπά αίγα λέγανε στα παλιά τη γίδα" (τότε βλέπετε μαθαίναμε τα σχετικά με το κέρατο της συμπαθέστατης αίγας που άκουγε στο όνομα Αμάλθεια και να ανοίγουμε και κανένα βιβλιαράκι Ιστορίας της Γ' Δημοτικού να μην αναγκάζομαι να ανοίγω συνέχεια παρενθέσεις). Η Νερίνα θεωρεί υποχρέωση της να συνεισφέρει και αυτή στο διάλογο και λέει "όχι τη γίδα τη κατσίκα". "Η μαμά είπε για γίδα" λέει η Νάσια. "Δεν είπε γίδα, είδα είπε" λέει η Νερίνα (προσέξατε την ανορθογραφία στο οίδα, αλλά είμαι σίγουρη ότι έτσι το σκέφθηκε η Νερίνα). "Είδα τη γίδα εννοούσε" απαντάει θριαμβευτικά η μικρή....

Τότε μια χαρά το σκαπούλαρε το εγκεφαλικό ο καλός μου, καμιά καλή ιδέα για το πως θα του το πω σήμερα ψάχνω. Και όχι τίποτα άλλο, αλλά η Νάσια είναι στον Οδυσσέα στην ιστορία και δε θέλω να βάζω ιδέες στον καλό μου, άσε που εγώ και ο αργαλειός καμία σχέση...

12 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Γιατί μου το θύμισες...
Μπρρρ!
Η λέξη από "εφ" -την οποία έγραφα για καιρό "ευφορία" μπας και την ξορκίσω, αλλά που!!!!!- είναι από τις χειρότερές μου...!

Καλά κουράγια, λέμε!
(μαζί τη διαβάζουμε την Ιστορία της Γ' Δημοτικού, πάντως! Κι εμείς στην Οδύσσεια είμαστε τώρα..)

Καλή εβδομάδα!
:)

nyctolouloudo είπε...

Πές του για τους 40 ανεμιστήρες της Πηνελόπης αφού δεν έχεις σχέσεις καλές με τον αργαλειό...

καλή εβδομάδα!

Mh Xeirotera είπε...

Apolaustiko to post... ke xoris thermides.

Kalhmera :)

Ανώνυμος είπε...

εαν πρόκειται να παραφέρεσθε τοιουτοτρόπως, να πίνετε συχνότερα!

Καλησπέρα.

giota persis είπε...

εχουμε τεστ ολο τον Τρωικο πολεμο...
κοινως ακουω ιστορια και παθαινω οτι και ο καλος σου με το εφ...

Καλησπερα καλησπερα καλησπερα με αγαπη απο ολους μας

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλό σας βράδυ. Αυτό το καιρό προσπαθώ να μαζέψω εκκρεμμότητες. Που θα μου πάει δεν θα τα καταφέρω, αλλά δεν πτοούμαι.
Νατάσσα δε τελειώνει η Οδύσσεια λέμε. Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο απαραίτητη αυτή η παράθεση ονομάτων σε αυτό το βιβλίο. Το μόνο που καταφέρνει είναι να χάνει όλη του τη γοητεία το "παραμύθι" που προσπαθεί να αφηγηθεί.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μεθυσσμενάκι μου σε πόσο καιρό θα περάσει το σοκ της επαφής σου με την άλλη οπτική της τέχνης;;
Καλό σου βράυ

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Εγώ πάλι πια τις μόνες επιπλέον θερμίδες που δέχομαι πια είναι τις δικές σου.
Καλό σου βράδυ, να μου προσέχεις.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

holly καλώς ήρθατε από τα μέρη μας. Και να σκεφθεί κανείς ότι έχω 11 χρόνια να βάλω αλκοόλ στο στόμα μου (μάλλον ισχύει το κλασσικό με τη μαρμίτα)...
Καλό σας βράδυ

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Τεστ στο Τρωϊκό; Όλοοοοοον;;;
Φιλιά από όλους μας σε όλους σας

Ανώνυμος είπε...

το είχατε ως ετικέτα γι' αυτό και το χρησιμοποίησα.

(Καλώς σας βρήκα)

:)

MenieK είπε...

χεχεχε