Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Άτιμη κοινωνία

που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις....

Χώρος: Το σπίτι μας και συγκεκριμένα το δωμάτιο μου και ακόμα πιο συγκεκριμένα το εσωτερικό της ντουλάπας μου.
Χρόνος: Χτες το μεσημέρι, λίγο πριν τις 1:00
Πρόσωπα: Εγώ, η Νερίνα και ο χορηγός. Α και η ντουλάπα σε βασικό ρόλο.
Συνθήκη: Η Νερίνα είναι σχεδόν χωμένη μέσα στη ντουλάπα και την ξεσκονίζει. Εγώ κοντρολάρω τη διαδικασία (τι ευγενικά που το έγραψα), ο καλός μου στη φάση:
ζέστηκάνειζέστηγιατίδεταπαρατάμεναοικάλτσεςπουτιςείχαχάσεικαιξανάμανάκάνειζέστηκάνειζέστη.



Εγώ: Πριγκήπισσα μου κάνε πιο γρήγορα, πρέπει να πάμε στη διαιτολόγο μου.
Νερίνα: Πριγκήπισσα; Η Χιονάτη καθάριζε όλη τη μέρα και πήγε στο παλάτι. Η Σταχτομπούτα καθάριζε όλη μέρα και πήγε στο χορό. Εγώ καθαρίζω ντουλάπες όλη μέρα και θα πάω στη διαιτολόγο !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: