Τετάρτη 9 Μαΐου 2007

Πρωινό ξύπνημα


Καλημέρα. Το άκουσα χθες το βράδυ και μου άρεσε:

Ιστορικό: Συνέντευξη υποψήφιας πολιτικού και πεθεράς (Ναι από τη γνωστή σειρά)

Δημοσιογράφος: Ας νικήσει η καλύτερη.

Υποψήφια: Θα νικήσω η καλύτερη!!!!!!

Υ.Γ.1: Φωτογραφία και μουσική εντάσσονται στο πρότζεκτ "Ξεκουνήσου και φτιάξε εκείνο το γλυκό του κουταλιού και τη μαρμελάδα φράουλας, να έχουμε να βάζουμε στο παγωτάκι μας και στο τσιζ κέικ της οικογένειας». Και γιατί παρακαλώ; Eγώ είμαι παραδοσιακή, μου αρέσει η μαρμελάδα βατόμουρο στο τσιζ κέικ…

Άσε που τελευταία έχω βαρύ πρόγραμμα. Πως άλλοι παρατηρούν πουλιά; Eγώ παρατηρώ -με τα κυάλια, γιατί ένα κοκτέιλ μυωπίας με πρεσβυωπία το έχω- μωρά νερατζάκια να μεγαλώνουν, γιατί όπως λέει και μια γνωστή παροιμία, εντάξει περίπου "μην τάξεις σε άγιο κερί και στην just me γλυκό νερατζάκι".

Tώρα θυμήθηκα τον Αθηναίο, που τα Χριστούγεννα έφτιαχνε διάφορα κεράσματα για δώρα. Μήπως να πλακωθώ να φτιάχνω και εγώ γλυκό νερατζάκι να σας το στείλω; Τώρα που το ξανασκέφτομαι κανένα άλλο γλυκό εκτός απο το πράσινο νερατζάκι δεν θα μπορούσε να δένει τόσο με αυτό το blog. Και ως γνωστό στο γλυκό του κουταλιού το σημαντικό είναι να δέσει. Το σιρόπι βέβαια όχι το blog, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες. Βέβαια και το περγαμόντο θα μου ταίριαζε ως γλυκό μασκώτ, αλλά ίσως θα έκανε πια προφανή αυτή τη τάση της πριμαντόνας που έχω ως blogger. Επίσης δεν θα την πέσω τώρα και στις περγαμοντιές, μου αρκούν οι νερατζιές.

Υ.Γ.2: Elafini πήρα την πρόσκληση αλλά ακόμα δεν έχω αποφασίσει, όχι ποιες είναι οι μουσικές μου, αλλά το για ποιες θέλω να μιλήσω.

7 σχόλια:

Alkyoni είπε...

εχμ ... έχεις κι άλλη πρόσκληση στο μπλογκ μου
:*

Μαριλένα είπε...

Καλησπέρα. Στο σπίτι μας είμαι η μοναδική λάτρης των γλυκών του κουταλιού κι αυτή τη στιγμή έχω στο ψυγείο, νερατζάκι, κερασάκι κι ίσως λίγο κάστανο.
Και τα φυλάω στο ψυγείο, γιατί τα βάζω πάνω σε κρέμα παγωτό, να' ναι όολα παγωμένα.
Προς μεγάλη μου ντροπή η κοιλιόδουλη!
Καλό και ζεστό απόγευμα εύχομαι.

kerasia είπε...

για μένα νομίζω ξέρεις τί γλυκό θα φτιάξεις
:)

Mh Xeirotera είπε...

Ola ta glyka tou koutaliou einai super... to melitzanaki omos exei auto to katitis... opos leei ke o theios McDonald (ton gnoston estiatorion veveos veveos), I am loving it!

Ανώνυμος είπε...

Φραουλιτσα με σαντιγυ θα κανεις για μενα?.
πιαστηκα με τα χειμωνιατικα και τα καλοκαιρινα Φτου και μεγαλωνουν τα ατιμα και δεν τους κανει τιποτα για φετος
Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Mhxeirotera Νερινα μου επιτρεπεις να τον χαιρετησω ε/
Γιωτα

Mh Xeirotera είπε...

Nerina me thn adeia su:

Geia su Giota!