Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2006

Πρωϊνό ξύπνημα






Καλημέρα. Να ξυπνήσω ή να μην ξυπνήσω;


5 σχόλια:

ralou είπε...

Δηλαδή, συγνώμη!
Ολα τα καλά κομάτια εσύ θα τα βάλεις;
Με τον ρυθμο αυτό σε λίγο θα τελειώσουν!
Οχι τίποτα άλλο αλλά ψάχνουμε και στυς ίδιους μουσικούς χώρους και χρόνους!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Συγνώμη, αλλά είμαι πιο μεγάλη και είχα και ταραγμένα παιδικά και εφηβικά μουσικά χρόνια και τώρα που το σκέπτομαι όλη μου τη ζωη "ταραγμένη" ήμουνα.

Ανώνυμος είπε...

περιμενω το αυριανο ξυπνημα να ομορφαινει την μερα μου !μα που πας και τα βρισκεις?Γιωτα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για Γιώτα: Πάντα στη διάθεση σας. Που θα μου πάει θα βρώ αντίστοιχο site για ελληνικά τραγούδια. Ακόμα είναι υπό κατασκευή το μαγαζάκι και τα λεφτά του δανείου οσονούπω τελειώνουν.
Για Ραλλού: Σου υπόσχομαι να μην αγγγίξω τους Jetho Tull όσο και να μου στοιχίζει αυτό, αλλά έτσι είναι, για κάποια πράγματα αξίζει να κάνει θυσίες κανείς.

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ που με έφερες σε επαφή με αυτό το υπέροχο κομμάτι που μέχρι πρότινος μόνο εξ ονόματος ήξερα.