Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Καλοκαίριιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!


Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009


Θέμα: Σχέδια κι επιθυμίες για το καλοκαίρι

δια χειρός Νάσιας


Τον Ιούνιο θα κάνω: Καταρχάς θα τελειώσω το σχολείο και ύστερα θα πηγαίνω συνέχεια για μπάνιο, θα τρόω παγωτό κάθε μέρα, θα παίζω στο 1ο Γυμνάσιο κάθε βράδυ στης 7.00 ακριβώς και θα περνάω τέλια όλλο τον Ιούνιο. Και θα αποχτήσω ουρά γοργόνας.

Τον Ιούλιο θα κάνω: Μπορεί να πάω διακοπές στην Κάντια και να μήνουν σπίτι μου οι ξαδέλφες μου για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Επίσεις πάλι θα πηγαίνουμε για μπάνιο, θα τρόμε κάθε μέρα παγωτό και θα πηγένουμε να παίζουμε στο 1ο Γυμνάσιο κάθε βράδυ στις 7:00 ακριβώς.

Τον Αύγουστο θα κάνω: Καταρχάς θα γειρίσω από τις διακοπές. Ύστερα εγώ η αδελφή μου και τα ξαδέλφια μου θα μείνουμε όλοι μαζί στο σπίτι μου και πάλι θα τρόω κάθε μέρα παγωτό, θα πηγένουμε για μπάνιο και θα πηγαίνω να παίζω στο 1ο Γυμνάσιο στις 7:00 ακριβώς.

Το Σεπτέμβριο: Καταρχάς θα γιορτάσω τα γενέθλια μου στο Αμαριλής που έχει και πισίνα. Θα κάτσω εκεί 5 μέρες και θα επιστρέψω σπίτι μου έτιμη για να πάω σχολείο *...
*όχι στις 7:00 ακριβώς...
Καλό καλοκαίρι σε όλους μας από όλους μας

7 σχόλια:

Silia είπε...

Εγώ , όλο το καλοκαίρι , θα ... προσεύχομαι στον Θεό να .... ξαναγίνω "Νάσια" ....
Δεν μπορεί .... Κάπου αν υπάρχει , θα με ακούσει .
Όχι τίποτα άλλο δηλαδή, αλλά οι "Νάσιες" περνάνε τα πιο όμορφα καλοκαίρια (Ιδίως , εκείνη η λεπτομέρεια με ... το παγωτό... )

mamma είπε...

Αχ, βρε Νάσια. Τι όμορφα που περνάς! Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι κορίτσι μου και να αποκτήσεις την ουρά της γοργόνας.

Η ζωγραφιά σου είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!

xlimitzouras είπε...

πάρε ιδέες και από το το δικό μου blog κουκλίτσα μου!

just me είπε...

Καλό σας φθινόπωρο πια!
:)

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και τα φιλιά μας. GiagiaDuck

just me είπε...

Κοιτάζεις/θυμάσαι άραγε "πια" τούτες τις "σελίδες";
Πάντα έλπιζα η αιτία της εγκατάλειψής τους να είναι μόνο η βαρεμάρα και η απομάγευση που λίγο πολύ νιώσαμε όλοι κατά καιρούς (ωστόσο πώς "απομαγεύεται" μια Νεράιδα;)...
Ο,τι κι αν ήταν, πάντως, ελπίζω να ήταν για καλό και να είσαι πολύ καλά, εσύ κι οι Νεραϊδούλες σου, και μας θυμήθηκες λίγο καθώς έφτιαχνες τα μελομακάρονά σου!

Χαρούμενα Χριστούγεννα! Υγεία, αγάπη κάθε είδους και ό,τι άλλο ονειρεύεσαι για την (άλλη μια, τόσο γρήγορα) χρονιά που έρχεται!

Σε φιλώ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Το φως της Ανάστασης είθε να χαρίζει σε σένα και όλη σου την οικογένεια
Υγεία, Γαλήνη, Χαρά
ΚΑΛH ANAΣTAΣΗ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές