Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Ισορροπώντας


λέμε τώρα.....



Η γιορτή της μητέρας

Έχω μια μαμά που την αγαπώ πολύ

με όλη μου τη ψυχή


Μου λέει σ' αγαπώ πολύ ντολμαδάκι μου

το φαγάκι μου εσύ


Θέλω να της πω ένα ευχαριστώ

σα παιδί κι εγώ


Χρόνια πολλά μαμά

σ' αγαπάω μ' όλη μου την καρδιά


έγραψε η Νάσια σε μια καρτούλα κι έκλεισε με μια καρδιά με τα ονόματά μας σε παράλληλη στοίχιση.

Με τη Νερίνα πάλι καυγαδίσαμε ως ακριβώς οφείλαμε, εγώ ως μάνα κόρης εισερχόμενης στην εφηβεία κι εκείνη ως κόρη μάνας εισερχόμενης στην κλιμακτήριο. Η στοίχιση παραμένει παράλληλη και σ' αυτή την περίπτωση λοιπόν.

4 σχόλια:

mamma είπε...

καλημέρα μανούλα, να σε χαίρονται οι κόρες σου :)

just me είπε...

Καλό καλοκαίρι πια!
:)

Ανώνυμος είπε...

KALOI MOU FILOI DEITE TO PARAKATO BLOG KAI DOSTE LIGI DINAMI KAI KOURAGIO SE AUTO TO KORITSI POU PALEUEI GIA NA ZISEI AUTI TIN RIMADA POU LEGAITE ZOI
SE KATI TETIES PERIPTOSEIS PREPEI NA KANOUME OTI MPOROUME
DIADOSTE TO
http://mariatweety.blogspot.com
FILIKA SOTIRIS

Giagiaduck είπε...

Τα πάντα δηλαδή ως αρμόζουν...
Τα φιλιά μας