Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

Και όμως είναι μόνο έξη

αλλά κάνουν φασαρία για 16, 26, 36 ......


Επίσης διατίθενται σε όλα τα χρώματα, σχέδια και ταμπεραμέντα. Ακούω τις προσφορές σας .....





έχουμε και έκδοση άλιεν για φίλους των ταινιών επιστημονικής φαντασίας, διότι είμεθα ψαγμένοι γατόφιλοι με φιλοσοφικάς και όχι μόνο αναζητήσεις

Γατί για τις δύσκολες ώρες, αυτές που θες απελπισμένα ένα φίλο να τα πιείτε μαζί




Για ανθεκτικούς στην αγάπη που ουρλιάζει, έτσι για να μη χάνει τη φόρμα της



Τα έξη σε απλές, μικρές, καθημερινές στιγμές τους με τη Μιμίκα (όπου Μιμίκα ο λόγος που ζουν)


Για περισσότερες πληροφορίες, φωτογραφίες και τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και για εγγραφή στη λίστα αναμονής εδώ.

Υ.Γ. Τα μωρά δεν έχουν μαμά να τα φροντίσει...

8 σχόλια:

MenieK είπε...

να σας ζήσουν...
Μπαίνουμε στον πειρασμό αλλά έχουμε ήδη δύο!!!

kiki είπε...

Να δω εγώ τι θα κάνω τα 8 γατιά που γέννησαν οι 2 γάτες μου...
Το τιγρέ πάντως κουκλί!

moukelis είπε...

Βρε,θα βγούμε και κοντοχωριανοί;Κι εσείς του Mycat;Έχω βαλει κι εγώ αγγελία στο γατομπλογκ άλλα τρία τιγράκια που βρήκε η Κλειάννα...Μακάρι να βρεθεί σπιτάκι για όλα(κι εγώ το τιγράκι ψηφίζω,σπεύσατεεε) :@)

Unknown είπε...

Χα! Φρέσκα γατόνια! (κατά το "φρέσκα άλμπατρος" των Monty Python).
Nα τα χαίρεστε!

Ανώνυμος είπε...

Moυ έφαγε το duck!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
athanasia είπε...

Αααχ, ως ευτυχής πρώην συγκάτοικος δύο γατιών (που δεν ζουν πια), μακάρι να μπορούσα να ξαναέχω, δεν έχω τώρα χρόνο και ησυχία, αλλά ελπίζω αργότερα...

Καλημέρα! :)

Manos S. είπε...

Και σε ανώτερα...χαχα!!!